Förnyelse

21 Maj

Igår kände jag att min blogg skulle må bra av en liten förnyelese. Min gamla blogg kommer ligga kvar på www.stamplad.blogs.se men eftersom det har varit en hel del strul med min blogg där så beslöt jag för att flytta den. På blogs.se har det varit problem med att kunna kommentera och på senaste tiden har inte länkarna dit velat fungera som det ska. I och med att min blogg inte mera ligger på en .se-domän så hoppas jag också att ni läsare inte så snabbt ska dra slutsatsen med att jag bor i Sverige, för det gör jag ju inte  fast jag skriver på svenska.

Under de kommande veckorna kommer säkert den här bloggen genomgå små förändringar, den kommer söka sin rätta form och utseende. Hoppas ni kommer trivas med de nya bloggen!

4 svar to “Förnyelse”

  1. Lissu maj 23, 2008 den 7:47 f m #

    Onnea uuden blogipohjan johdosta 🙂
    Ristit ovat muuten hienoja!

  2. piasplun maj 23, 2008 den 6:27 e m #

    Tack 🙂

  3. Lussi maj 27, 2008 den 5:33 e m #

    Morjens, jestas vad du är duktig som uppehåller sånahär sidor, det visste jag inte! Ser skojigt ut, lycka till! Hoppas vi ses i ”skärin” i sommar…

  4. piasplun maj 27, 2008 den 5:54 e m #

    Lite hemligheter måste man ju få ha 😉 Vi är antagligen på väg till skärin i veckoslutet, tänkte komma förbi fisun om ja hinner, e du där?

Kommentera

