Sommarlov

6 Jun

Idag har jag första dagen sommarlov. Igår packade jag ihop mina verktyg från verkstaden i Åbo, tömde kämppän och nu hoppas jag att livet återgår till det normala.

Lite ledsamt var det att sluta. Även om början på praktiken var tung så har jag sist och slutligen trivts och lärt mig massor. Nu har jag all praktik över och nästa som väntar mig är slutarbete. Nervöst och spännande.

Först ser jag endå fram emot en skön sommar. Jag ska spendera sommaren på Nagu, Hitis, Åbo och hemma. Först ett par veckor hemma med smyckestillverkning på schemat.

Här är ett halsband jag gjorde för säker en månad sedan men jag har inte hunnit fotografera det förrän nu.

Sandra

Knutet sötvattenshalsband med inslag av silver. Halsbandet är meningen att utgöra ett set tillsammans med dessa örhängen.

Kommentera

