I väntan på egen verkstad

9 Jun

Min ständiga jakt på verktyg har gett resultat igen. Hemma i Nagu. Av mamma och pappa fick jag följande mojäng som legat på vinden i många många år utan att någon har haft användning av den. Det har jag… bara jag får utrymme för egen verkstad…

Gissa vad jag ska ha den till 😉

2 svar to “I väntan på egen verkstad”

  1. Jan Hermansson september 24, 2014 den 1:00 e m #

    Hej Tindra,

    Fint namn på fint arbete, grattis!

    Arbetar som slöjdläre i östra H:fors, gör metallarbeten med bla. specialelever. Heavy and light metal!

    Var kan jag skaffa ett par ciseler hammare till skolan?

    Tackar för din uppmärksamhet, Jan Hermansson

    • Perfektionisten Pia september 25, 2014 den 6:00 f m #

      Sargenta.se/fi kan man beställa från eller så har säkert sar-machine oy som har butik i Helsingfors.

Kommentera

