Smyckesroboten

6 Jul

Igår och idag har jag gjort smycke efter smycke. Alla utan destum mer tanke eller känsla bakom dem. Jag har en marknad i torsdag och måste få nya smycken gjorda så jag har något att sälja och eftersom jag annor också är slut så har jag inte riktigt hunnit fundera så mycket på varje smycke. Jag har märkt att det är ganska bra att jobba så ibland för man får massor gjort istället för att fundera på småsaker.

Jag har inte hunnit fotografera alla men här kommer en del.

Sandstorm

Botswanagat, sötvattenspärlor och silver.

x2

Bergskristall, rökkvarts, amazonit och silver.

Attitude

Sötvattenspärlor och silverdelar.

Med en handgjord bricka hängande i låset.

Av min sista bit kulkedja blev det fler vristsmycken.

Midsommarkrans II

Businessclass

Båda vristsmyckena är gjorda av silverkedja och sötvattenspärlor.

Kommentera

