Hoopsis ;)

12 Aug

Idag var det dags att gå tillbaka till skolan. Men det visade sig att vi inte var så välkomna där så efter mindre än 1 h beslöt jag och en vän att vi skulle gå på stan och äta glass istället.

En kort dag i skolan gav mig istället tid att fotografera lite nya smycken. Har inte hunnit göra så mycket men räknar med att de närmsta veckorna kommer jag ha tid för pärlor och smycken.

Jag har blandat lite enkla smycken med lite mer invecklade för att få variation. Ibland vill man göra snabba enkla smycken och ibland vill man sitta timmar och pilla på ett och samma. Följande halsband har många timmar bakom sig för jag gjorde om det ett par gånger.

The Other Side

En härlig grönblåbrun färgmix av pärlor. Dyra och härliga, grön ametist, apatiter i blått och grönt, safirer och preidot.

Och nu till lite enklare örhängen och min favoritmodell.

Bali red

Bali Aqua

Bali Black

5 svar to “Hoopsis ;)”

  1. anu augusti 12, 2008 den 7:31 e m #

    Vau! Upeita kaikki, varsinkin riipus! : )

  2. piasplun augusti 13, 2008 den 5:04 f m #

    Kiitos 🙂

  3. inkku augusti 13, 2008 den 5:29 f m #

    Tykkään myös kovin! Riipus on tietysti ‘ihanan kallis’, mutta korviksissakin on kiva malli. 🙂

  4. Pape augusti 13, 2008 den 7:36 f m #

    Tykkään kans korviksista ja kieputtelua on aina ilo katsoa 😀

  5. Anu augusti 14, 2008 den 8:27 f m #

    Mahtavaa työtä tuo ‘The Other Side’ :O Hauska nähdä omaperäisempiäkin malleja kuin peruskieputtelua. Ja korvikset tuttua laatutyötä 🙂

Kommentera

