Mycket har hänt sen senast

30 Sep

Nu är det snart ca 2½ vecka sedan vi kom tillbaka från Grekland och livet har återgått till det normala. Resan var härlig, en vecka solsken och världens bästa sällskap.

Nu är jag back in school var det har hänt mycket. Slutarbetet borde ha börjat men där har det ändrat massor. Jag orkar inte berätta allt men från 7 sv valfritt ämne har det övergått till 4 sv beställningsarbete och med insikten att jag egentligen gjort mitt slutarbete egentligen. Reglerna har ändra hur många gånger som helt, vart eftersom, alla har inte samma spelregler ens och nu har jag ändrat mig också.  Mitt yrkesprov jag gjorde under beställningsarbetekursen borde ha varit mitt slutarbete och nu skriver jag enbart skrifliga delen till det. Först planerade jag på att göra ett nytt men inspiration är på 0 efter allt yrande med hur det egentligen ska göras. Att inte göra ett nytt arbete är min protest mot att lärarna har gjort bort sig totalt.

Nåja nog med det. Annat har också hänt. Jag har inskaffat en ny leksak som jag nu försöker lära mig att använda. Här är några provbilder.

Two in One

Silverarmband, rökkvarts, ametist och rosenkvarts.

3 svar to “Mycket har hänt sen senast”

  1. Mags oktober 1, 2008 den 11:32 f m #

    Ah! Mikä rannekoru! Ihanan minimalistinen upeus 🙂

  2. Sister Bliss oktober 2, 2008 den 10:42 f m #

    Mags vei sanat suusta! Ihanan yksinkertainen…

  3. Helmiliina oktober 5, 2008 den 3:56 f m #

    Ihanainen rannekoru.. Tyylikäs.. 🙂

Kommentera

