Ny version

21 Okt

Igår började jag på ett efterlängtat projekt. Jag har länge planerat att göra en ny mindre version av guldkorset jag gjorde till yrkesprov i våras. Nu blev det i silver, mindre och med en rörfattad klar zirkon. IDag blev det klart och jag är faktiskt nöjd med slutresultatet, skulle kunna tänka mig att göra det i guld ännu.

Korset är ca 2,5 cm högt och stenen är 3 mm stor. Dessa kors kan jag göra på beställning, det är bara att ta kontakt.

Ett svar to “Ny version”

  1. Petra maj 31, 2009 den 6:20 e m #

    Hej!
    Jag tyckte det här korset var otroligt vackert men ser att det är ett tag sedan du la upp det här inlägget.
    Gör du fortfarande den här modellen på kors?
    Om du gör det och jag vill beställa ett vad kommer det då att kosta?
    Om du inte gör det här korset längre har du några andra alternativ?

    Du får gärna svara i ett mejl till mig 🙂

    Mvh
    Petra

Kommentera

