Back to basics

27 Okt

Just nu är jag konstant trött och inne på min sista vecka på slutarbetet. Nästa måndag ska det vara inlämnat. Massor tanka snurrar kring allt som hänt runt slutarbetet och inspirationen är rätt så låg just nu. Därför har jag satsat på att göra enkla saker men som ändå är lite övning, inga stenfattningar eller svåra mekanismer, bara små sysselsättningar.

Hängsmycke

Örhängen

Ring

2 svar to “Back to basics”

  1. Beatrice oktober 29, 2008 den 12:06 e m #

    Jag är så imponerad av dina fina smycken…. De är så läckra! Du har klart anlag för att jobba med detta. Hoppas det går bra för dig. Tack för all den inspiration du ger.

    Beatrice

  2. piasplun november 4, 2008 den 12:03 e m #

    Oj tack så massor för den här kommentaren, den värmer mitt hjärta!

Kommentera

