Pärla, efter pärla, efter pärla…

29 Nov

I förrgår tröttnade jag på att trä pärla efter pärla. Jag ville göra något annat, något lite annorlunda. Något jag har velat göra länge, men inte gett mig tid.

Troubled Mind

Det var det här halsbandet som fick mig att vilja göra något annat. Visst det är fint, men jag har gjort så många liknande så det behövdes lite nya vindar.

Flowing Water

Lite nya vindar, lite handgjorda silverdetaljer.

Jag kom även på att jag inte hade gjort kedjor på länge, men mina nerver räckte inte till att göra armband eller halsband, så det blev slipsnålar. Julklappar till någons pappa, faffa, moffa, bror eller pojkvän kanske?

En med lödda och lite hamrade länkar…

…och en med en olödda länkar, men destu mer länkar 🙂

Ett svar to “Pärla, efter pärla, efter pärla…”

  1. Mags december 2, 2008 den 5:51 e m #

    Flowing water – tyylikäs, kaunis, ajaton.

Kommentera

