Liten paus

11 Mar

Som ni kanske har märkt har det stått rätt så still på den här bloggen en tid nu. Det har rätt så långt berott på att min sambo hamnade in på sjukhuset den 27.2  p.g.a. akut lunginflammation, blodförgiftning och inflammerad hjärmuskel. Han mår nu bättre, men kommer inte få komma hem förrän nästa vecka. Själv har jag bott i Åbo under tiden för att kunna besöka honom varje dag. Skolan har varit på paus och resten av livet med. Nu börjar allt ljusna och snart ska det väl dyka upp smycken igen här på bloggen.  Under tiden får ni nöja er med ett gammalt foto som får åtminstone mig att längta till våren.

5 svar to “Liten paus”

  1. Rusina mars 12, 2009 den 11:51 f m #

    Lähetän ajatuksella pienen paketin valoa, lämpöä, jaksamista ja postiivista energiaa suuntaasi.

  2. Nina mars 17, 2009 den 12:02 e m #

    Jag hoppas att din sambo mår bättre och jag önskar er båda kraft.

  3. Muikku mars 20, 2009 den 6:18 e m #

    Jaksamista ja hali!!!

  4. Anu mars 21, 2009 den 9:10 f m #

    No voi kurjuus 😦 Toivottavasti kaikki on jo hyvin.

  5. piasplun mars 25, 2009 den 9:12 f m #

    Tack för alla tankar! Livet har sakta men säkert börjat normalisera sig nu!

Kommentera

