Fyrkantig utmaning

10 Apr

För ganska så länge sedan fick jag en enkle skiss på ett par fyrkantiga örhängen i min hand. Det var en enkel skiss och i stort sett ingen förklaring till. Utifrån detta skulle jag alltså göra ett par snygga örhängen. Länge tog det innan jag fick inspiration och idé som jag tyckte var bra. Nu hoppas jag att kunden är lika nöjd som jag är med slutresultatet.

Challenge

5 svar to “Fyrkantig utmaning”

  1. stina olin april 15, 2009 den 8:58 f m #

    Hej! Snygga smycken! Var finns din verksamhet? Är intresserad av att ta in dom på en skönhetssalong i Vasa (frisörer, kosmetolog, massör, andra smycken, och ”kvinnfolks-ögonfröjd”. Mvh. Stina

  2. Helmiliina april 19, 2009 den 6:01 f m #

    Kaunista jällleen.. ja tyylikästä.. Ihanat!

  3. piasplun april 19, 2009 den 6:50 f m #

    Tack!

  4. emma april 21, 2009 den 6:13 f m #

    men dom blev ju supersnygga 🙂

  5. therese maj 11, 2009 den 6:22 e m #

    Hej,
    Jag bara älskar dina fyrkantiga gröna manschettknappar! Får man köpa sådana av dig? Vad kostar dom?

    Hör gärna av dig på min mail: therese.norstedt@hotmail.com.

    Tack tack på förhand.

    Hälsning
    Therese

Kommentera

