Sommar och sol

1 Jul

De sista dagarna har jag njutit av vädret ute i skärgården. Jag har suttit på klippor, plockat stenar och vadat i vattnet. Sommaren är en härlig tid och det är bäst att njuta av den för snabbt är den förbi. Lite solsken har jag försökt spara för hösten.

Let the sun shine

4 svar to “Sommar och sol”

  1. Mags juli 1, 2009 den 9:07 f m #

    Aivan mielettömän kesäinen ja valoa täynnä oleva koru!

    Paljon ihanuuksia tänne ilmestynyt muutenkin, nam 😀

  2. Piita juli 1, 2009 den 2:11 e m #

    Energinen ja upea koru!

  3. Lilette Andersson juli 4, 2009 den 11:33 f m #

    Hej igen!
    Var inne här härom dagen och tittade och kunde inte låta bli att komma tillbaka.

    Har nu tittat igenom alla dina bilder och måste bara få säga att man får en härlig känsla när man ser dina smycken, en harmonisk känsla, de är så vackra. Dina naturfoton är också otroligt vackra.

    Önskar dig verkligen lycka till i framtiden och hoppas du kan ägna dig åt smyckedesign på heltid. Du har i alla fall gett mig en bra dag.

    Kram Lilette

  4. piasplun juli 5, 2009 den 8:48 f m #

    Mags ja Piita: Kiitoksia, värimaailma täsää korussa ei ehkä on mun makuinen, mutta olen aika tyytyväinen lopputulokseen.

    Lilette: Oj, jag rodnar ju av all beröm! Kul om jag har gett dig en bra dag, det visste jag inte att mina smycken kunde göra! Smyckesdesign på heltid kommer säkert inte vara lätt och kommer antagligen inte ske genast, men drömmarna finns. Nu har jag börjat köpa verktyg så jag kan arbeta med silver hemma okså så får se vad det blir!
    Kram!

Kommentera

