Swarovski

19 Nov

Det var länge sedan jag använde swarovskikristaller, men nu har jag hittat dem igen. Några andra pärlor har jag också grävt fram ur mina gömmor.

Lilla Lila

Black

Stardust

Carmen

De här härligt färgade pärlemorhängena fick jag som tackgåva från Villihelmi. Själv skulle jag aldrig beställa sådana, men nu då jag fick dem så måste jag erkänna att de är ljuvliga!

Impress

Single

3 svar to “Swarovski”

  1. Elli november 19, 2009 den 1:54 e m #

    Härligt så du orkar 🙂 Dina smycken piggar upp vardagen! Speciellt svarta halsbandet är super snyggt.

  2. Mags november 19, 2009 den 7:15 e m #

    Musta kaulakoru on tyylikäs ja Carmen aivan ihastuttava setti!!

  3. piasplun november 21, 2009 den 9:21 f m #

    Elli- Tack massor! Jag försöker göra nu medan jag orkar, snart blir det nog paus på minst 5 månader 😉

    Mags- Jag blev nog lite kär i färgen på pärlorna i Carmen 🙂

Kommentera

