Förändringar

2 Dec

Just nu känns det som om jag skulle ha miljoner saker på gång, men det ska väl lösa sig. En av de största sakerna just nu är att jag har startat firma. Har massor kvar att göra innan jag kan köra igång för fullt, men några saker har hänt, jag har återförsäljaren.

Nu kan man köpa mina smycken i Atmosfär i Nagu, på posten och butiken på Hitis samt i Nimas Corner i Västanfjärd. Flera återförsäljare sökes så är just du intresserad, tag kontakt!

En annan stor sak som firman medför är stämpelrätt. Bara jag får namnet till det jag vill ha det så ska jag ansöka om stämpel och därefter kommer jag åter kunna ta emot beställningar på silversmycken. Tills dess blir det enbart pärlsmycken.

Klase

Line

The Star

Hänget i låset kan tas löst och fast användas på en enkel kjed.

Dunder


Millennium


Frost


Sparkle


Sötnos


2 svar to “Förändringar”

  1. Pipi december 7, 2009 den 9:59 e m #

    Jag som inte ens använder smycken blir helt förälskad i ditt arbete! Låt gubben din sköta renoverandet hos oss och fortsätt göra underverk med silver och pärlor. Du har stor talang! Ska absolut rekommendera dej för alla vänner och bekanta!

    H. från hon som din ”bättre hälft” jobbar hos just nu!

  2. piasplun december 8, 2009 den 2:17 e m #

    Nämen hej, hur hittade du hit?
    Min ”bättre hälft” trivs med att remppa hos er och jag trivs med pärlor, hoppas det synt i båda fallen 😉
    Tack för de snälla orden och rekommenationer låter bra, sprid ordet!

Kommentera

