Hope for the future

13 Dec

Ute är det vitt på marken och snart är det jul. Beställningsarbeten kan ännu göras om jag råkar ha rätt material hemma.

Hope for the future var ett beställninghalsband jag gjorde den här veckan. Önskan var ett färgrannt halsband, med ett hjärthänge. Färgerna var i princip valfria, så även kombinationerna. Rött var ändå ett litet önskemål som jag ville ta vara på. Det blev ett härligt klarrött halsband till en färgrann person.

Förutom beställningarbeten har jag gjort lite nya och fräscha smycken till posten på Hitis.

Lakrits

Satumaa


Längs livets väg

Nu ska jag gå på julmarknad, njuta av snön och härlig atmosfär. Kanske hittar jag lite inspiration också.

4 svar to “Hope for the future”

  1. Miira december 13, 2009 den 2:06 e m #

    Kaikki ovat hienoja, mutta Lakritsit ovat pelkistetyssä tyylikkyydessään erityisen upeat!

  2. mariann december 13, 2009 den 6:24 e m #

    Härliga bilder!Speciellt det första smycket! 1000tack, jag är mycket nöjd!!En skön fortsättning till er så höres vi!!Många kraamar!!Mariann

  3. Mags december 13, 2009 den 6:31 e m #

    Längs livets väg – näistä tuli ihana olo, upeasti sävytetty!

  4. Nelli Rönkä december 15, 2009 den 8:45 e m #

    Ihana satumaa 🙂

Kommentera

