Mitt vinterland

18 Dec

Idag hittade jag inspiration till mina smycken under min morgonpromenad med hunden. Solen höll på att gå upp och ute var det närmare -19 C. Allt omkringen en skiftade i mörkrön, vitt och blågrått förutom solen som skiftade i gult och orange.

Mitt vinterland

Kyla


Kosketus

Kosketus och Attitudearmbanden har varit mycket efterfrågade så nu kommer det några till!

Ett svar to “Mitt vinterland”

  1. Mags december 21, 2009 den 11:04 f m #

    Ihastuttavat valkeat korut!
    Oikein hyvää joulua sinulle, Pia!

Kommentera

