R.I.P

4 Jan

Jag vet att det här ska vara och förbli en pärlblogg och inte en personlig dagbok, men en person tycker jag förtjänar att presenteras här, även om h*n inte kommer finnas i vårt liv många dagar till.

R.I.P

Vi älskar dig av hela våra hjärtan och vi kommer alltid minnas dig!

11 svar to “R.I.P”

  1. Caroline januari 4, 2010 den 4:39 e m #

    Nej, vad tråkigt att läsa… det tar så ont! Vi miste en tjej i 22.a gravveckan i en bilolycka för några år sedan… jag grät ut ordentligt till Carolas ”Jag vill alltid älska” nästan varje dag… Sköt om dig!

  2. piasplun januari 4, 2010 den 4:44 e m #

    Jag är också i 22:a veckan 😦

  3. Katri januari 5, 2010 den 9:46 f m #

    Tähän ei oikeen osaa kirjoittaa mitään, kun kaikki sanat tuntuvat niin latteilta. Osanotto teille molemmille, surkaa yhdessä toinen toistanne tukien. Voimia jaksaa eteenpäin.

  4. Elli januari 5, 2010 den 12:13 e m #

    Oj nej! Hemskt att höra, massor krafter för att orka framåt.

  5. Piita januari 5, 2010 den 8:52 e m #

    Ei löydy sanoja oikein minultakaan. Voimia teille molemmille ❤

  6. Anu januari 6, 2010 den 7:22 e m #

    Osanottoni 😦

  7. Pipi januari 8, 2010 den 7:21 f m #

    Det finns inga ord som kan trösta, inget jag kan göra för att lätta på er sorg, men ni ska veta att ni båda har varit mycket i våra tankar den senaste tiden. Sköt om varandra och låt er sorg ta den tid den behöver.

  8. Jeanette (smykkedesigner og edelstensfatter) januari 8, 2010 den 7:58 e m #

    Uff.. neeej, så synd.. 😦 Sender dere mange varme tanker!!

  9. piasplun januari 9, 2010 den 7:09 e m #

    På torsdag for vår lilla flicka upp till himlen och jag ner till helvetet, men det ska väl reda upp sig…
    Tack för allt stöd jag fått i form av virtuella kramar, dikter på posten och pärlor för att puffa mig vidare. Allt behövs just nu känns det som.

  10. Omtankar januari 11, 2010 den 8:56 f m #

    Jag är ledsen med dig! Verkligen! Sänder många, många kramar och varma tankar.

  11. Beatrice januari 16, 2010 den 5:33 e m #

    Det finns inga tröstens ord för vad ni har behövt gå igenom men jag vill i alla fall säga att jag tänker på er.

    Kramar

Kommentera

