Sakta mak

18 Jan

Ville bara meddela att jag finns här ännu och även om jag inte just nu producerar så många smycken så händer det en del. Håller på som bäst att göra i ordning min ”verkstad”. Får snart börja inreda, så kanske inspirationen kommer tillbaka då man har nya fräsch utrymmen att jobba i.

Ett armband har det i alla fall blivit sedan senast. Ett basic armband med bl.a. pärlor som min härliga pärlvänner skickat på posten. Tack till er!!

Basic

3 svar to “Sakta mak”

  1. Siv januari 19, 2010 den 12:43 e m #

    Trevligt att höra att livet går vidare trots allt.

    Jag beundrar ditt armband och speciellt låsfastsättningen. Detdär som ska vara mellan låset och armbandet, någon för mig okänd del, vad heter det?? Tror du en amatör hittar sådana delar?

  2. Camilla januari 21, 2010 den 2:57 e m #

    Hejsan !

    Underbart, att ditt liv går vidare. Jag har saknat dig. Kan sitta långa stunder och beundra dina smycken. Jag är en glad smyckes amatör. I helgen skall jag på silverkurs (silvertråd). Må väl !

  3. piasplun januari 25, 2010 den 11:08 f m #

    Siv- det jag har mellan låset och armbandet är en klämpärla som klämmer ihop vajern. På klämpärlan har jag en annan del sm jag inte vet vad som heter på svenska, men på engelska heter de Open crimp cover. De finns bl.a. att få från Gemshow Online

    Camilla- jo livet går nog vidare i sakta mak, det måste det. Nu ska man bara få upp humöret ännu. Hoppas du hade det kul på din kurs och hoppas du lärde dig massor!

Kommentera

