ÄHH= PIP

8 Feb

Flera andra bloggare kör en ÄHH under februari. ÄHH är en förkortning på Älä Hilloa Helmiäsi och kan väl kort översättas till Panta Inte på Pärlor som jag gett svenska förkortningen PIP. PIP går ut på att man ska göra ett smycke per dag i månaden. Eftersom jag själv borde komma igång med pärlandet efter flytten så tänkt jag försöka delta så där försiktigt i det hela. Jag kommer antagligen inte ladda upp bilder varje dag eftersom arbetsrummet och fotohörnan ännu är ganska stökiga, men jag ska i alla fall försöka få minst 28 stycken smycken gjorda den här månaden. Här är i alla fall en början:

PIP 1


PIP 2


PIP3


PIP4



PIP5


PIP6


PIP7

5 svar to “ÄHH= PIP”

  1. Beatrice februari 8, 2010 den 2:40 e m #

    Du gör så fantastiskt fina smycken!

    Man blir glad av att se dem. =)

  2. Nelli februari 8, 2010 den 3:15 e m #

    PIP 😀 Härlig…

  3. Pape februari 8, 2010 den 5:30 e m #

    Ihana tuo PIP 😀

    Herkullisen monipuolinen postaus, vitonen erityisesti.

  4. Mags februari 8, 2010 den 7:13 e m #

    Ihania korviksia 😀

  5. Outi februari 12, 2010 den 9:13 e m #

    Ihania! Minäkin rakastuin tuohon mustaan kaulakoruun, se on todella tyylikäs!

Kommentera

