Söta sötisar

16 Feb

Igår försökte jag tömma mitt förråd på swarovskipärlor. Mest nog för att jag ska få rum för nya.  *Ler oskyldigt* Ett armband blev det. Övade tillika på att inte göra allt så symetriskt.

PIP 14


Därefter använde jag upp lite sötvattenpärlor…

PIP 15


PIP 16


Till sist blev det lite lödning. Ville göra något som såg robust och tufft ut.

PIP 17

Idag slängde jag däremot bara ihop ett par örhänge, resten av tiden har jag åkt gratis karusell (d.v.s. haft yrsel).

PIP 18


3 svar to “Söta sötisar”

  1. Mags februari 16, 2010 den 2:57 e m #

    Oo, 15 ja 16! Ihanat marjatertut 🙂

  2. Beatrice februari 16, 2010 den 4:31 e m #

    Snyggt! Nr 16 är urläckra!

    Synd att jag inte kan ha örhängen =(

  3. Outi februari 18, 2010 den 7:31 e m #

    Ai kun kauniita koruja taas. Sulla on tosi hyvä värisilmä, tuossa ekassa rannekorussakin on hurjan mielenkiintoinen väriyhdistelmä… se näyttää kivalta ja mulla itselläni ei ois tullut koskaan mieleenkään yhdistää tuollaisia värejä 🙂

Kommentera

