Bättre sent än aldrig

25 Feb

På grund av lite tekniskt strul ( en dator som plötsligt inte ville starta) igår, blev det ingen uppdatering här som jag hade planerat. Jag ligger ju lite efter i PIP-projektet (Panta inte på Pärlor) så jag ska försöka komma ikapp innan månaden tar slut. Får se hur det går. Visserligen drömde jag i natt att jag hade använt upp varenda en pärla i mitt pärlförråd, men sanningen är långt i från det, så jag kan inte ens skylla på att pärlorna skulle vara slut.

Här kommer i alla fall två par örhängen som tog längre än beräknat att göra, eftersom jag kröp på golvet halva tiden. Jag kan meddela att 3 mm:s pärlor inte är lätta att hitta på ett mörkt laminatgolv!

PIP 21


PIP 22

Jag hoppas att datorn håller sig igång idag, för flera uppdateringar har planerats.

Kommentera

