..och så kom jag ifatt!

25 Feb

Tog mig i nacken och gjorde några smycken så att jag skulle vara i fatt igen.

PIP 23


PIP 24


PIP 25

Efter det här och efter att ha sputsat och skrubbat hela lägenheten tycker jag att jag är välförtjänt en paus och en promenad nu medan solen skiner och det fortfarande är minusgrader ute!

4 svar to “..och så kom jag ifatt!”

  1. Love februari 25, 2010 den 7:39 e m #

    Beautifuk jewellery you make! 🙂

    I like the turquesa one 😉

    (well … all of them!)

  2. Love februari 25, 2010 den 7:40 e m #

    (pardon for my spelling. BeautifuL I meant)

  3. Karin Westerlund mars 1, 2010 den 7:58 f m #

    Ursnygga Pia! Kompaniet har öppnat, dina smycken väcker förtjusning! Har sålt två! K

  4. piasplun mars 1, 2010 den 8:23 f m #

    Love- Thank You 🙂

    Karin- Jej! Hoppas ni hade en lyckad öppning! Jag är på gångs med den där texten till er hemsida!

Kommentera

