Over and out

1 Mar

Jag missade helt tydigt att februari tog slut igår… Det betydde ju också att jag borde lagt upp de sista PIP-smyckena. Får väl säga som förut, bättre sent än aldrig för här kommer de!

PIP 26


PIP 27


Eftersom våren närmar sig (märker ni det, här snöar det nämligen…) så börjar det efterfrågas lite våriga smycken också. PIP 28 är en början på den ”trenden”. Tyvärr var kanske inte bakgrunden den bästa för de här härligt gröna sötvattenspärlorna…

PIP 28

Nuförtiden hittar ni även mina smycken till försäljning i den nyöppnade butiken Kompaniet i Ekenäs! Butiken är väl värd ett besök om man har vägarna förbi!

7 svar to “Over and out”

  1. Mags mars 1, 2010 den 6:05 e m #

    Hei, onnittelut tuosta &Co:n hienosta esittelystä ja yhteistyöstä!
    Ihana keväänvihreä helmikoru 🙂

  2. Mikaela mars 2, 2010 den 8:07 f m #

    Hejsan.
    Först måste jag bara säga:”Gud vilka fina smycken”!!
    Jag började göra egna smycken för ca 4 månader sen så jag är fortfarande bara nybörjare =) Titta gärna in på min smyckes sida.
    Vart köper du dina pärlor och smyckestillbehör?
    Ha de bra.
    MVH//Mikaela

  3. Karin Westerlund mars 2, 2010 den 8:08 f m #

    Hej, vår butik heter egentligen ”kompaniet”, dvs det står på skylten, men vi använder &Co som logo…välkommen in!

  4. Pia G mars 2, 2010 den 9:25 f m #

    Mikaela- Tack för komplimangen! Jag köper från många olika ställen, från både finlänska och utländska internetbutiker.

    Karin- Rättar i texten!

  5. Mikaela mars 3, 2010 den 10:01 f m #

    har du lust att tipsa om några bra sajter där man kan köpa smyckestillbehör?
    MVH//Mikaela

  6. Pia G mars 3, 2010 den 12:53 e m #

    Mikaela- jag rekommenderar att söka på http://www.parlplatsen.se. De har en lista med butiker och kort beskrivning om varje butik. Hanterar du finska så rekommenderar jag även att gå in på foorumi.helmetti.fi och kolla under shoppailu, där finns också lista med många inhemska och utländska butiker och vad folk tyckt om dem.
    Själv gillar jag http://www.gemshow-online.com och http://www.helmiliina.fi. http://www.villihelmi.fi är bra ställe med allt från lås till pärlor

  7. Mikaela mars 4, 2010 den 8:36 f m #

    tack för tipsen!! Tur att jag är halvfinne, min mamma pratar finska så hon kan säkert hjälpa mej =)
    Ha de bra

Kommentera

