More MoDe

3 Mar

För en tid edan överraskade min härliga pärlvänner mig med ett paket pärlor på posten. De flesta ligger ännu oanvända framme på arbetsbordet och idag hörde ja hur ett snöre rosenkvarts kallade på mig. Jag visste redan då jag fick det vad jag skulle göra av dem, men de har ändå fått vänta på rätt tillfälle. MoDe-serien har fått ett nytt halsband!

MoDe

Därtill blev det ett färggrannt armband av korallpärlor.

Just nu verkar jag ha massor ideér och en hel del inspiration och passligt slut på nästan all silvertråd och alla silverdelar :/ Nu ska vi hoppas att posten snabbt hämtar mina beställningar från over the big ocean!

3 svar to “More MoDe”

  1. anna mars 3, 2010 den 4:01 e m #

    voi jestas miten upeat korut (ja miten upeat kuvat niistä ❤ ) – ylempi ihanan herkkä ja kaunis, alempi pirteä sekä herkku.

  2. Outi mars 3, 2010 den 6:15 e m #

    Uuh, onpas mahtavat korut – ja hyvät kuvat myös! Mutta hei, jos tuo ylempi koru on siitä graduated-nauhasta mikä tuli täältä päin, niin ne ei itse asiassa ole ruusukvartsia vaan … öö, oisko malaysian jadea? Mutta hyvin samansävyistä kyllä 🙂

  3. Pia G mars 3, 2010 den 6:40 e m #

    anna- kiitos.

    Outi- ok, allt rosa är rosenkvarts för mig :), men bra att du rättade mig! Nu när du säger de så är de mer opaka än rosenkvartsen är. Oberoende så älskar jag de där pärlorna så tack massor för dem!

Kommentera

