Stressmycke

12 Mar

Ibland ser jag smycken som jag direkt faller för och så gick det då jag råkade stöta på Inkkus härliga granathalsband! Jag har länge försökt göra ett långt, snyggt halsband som skulle passa till alla tillfällen och som är speciellt, men inte allför blingbling. Jag är kär i det här halsbandet och tycker inkkus användning av pärlhatten är fenomenal!

Stressless

Halsbandet är långt, rasseldelen hänger ner på magen.

Det här ett sånt där smycke man går och påtar på hela tiden och så rasslare det så där härligt när man rör på sig.

2 svar to “Stressmycke”

  1. Outi mars 12, 2010 den 3:40 e m #

    Voi miten kaunis! Ihan erilainen ilme tuossa korussa kuin siinä alkuperäisessä granaattikorussa. Tosi suloinen 🙂

  2. Pia G mars 13, 2010 den 7:49 f m #

    Tack! Jo fast de är gjorda likadant så ser de ganska så olika ut. Det här kommer absolut bli mitt favoritsmycke!

Kommentera

