Go Green

19 Mar

Grönt är skönt! Även om grönt inte är min färg skulle nog dessa örhängen hänga fint till och med i mina öron.

Go Green

Kreolerna är handgjorda och aningen större, 3 cm i diameter. De små stenarna är prehniter och aningen grönare än de ser ut på fotot.

Det flerradiga armbandet jag gjorde igår fick en makeover idag och består nu enbart av vita små pärlor. Det känder mer ”rätt” så.

Till sist bjuder jag på yet another pair of klasörhängen. Vad kan jag säga förutom : favvon, favvon, favvon!

3 svar to “Go Green”

  1. Outi mars 19, 2010 den 6:31 e m #

    Tykkään älyttömästi sun värienkäytöstä – nuo rypäskorvikset on toooosi kivan väriset! Ja ensimmäiset korvakorut on aivan ihastuttavat. Mun tarttis kans opetella tekemään renkaita, jostain syystä se tuntuu aina niin hankalalta :/

  2. Mags mars 21, 2010 den 7:10 f m #

    Pidin kyllä tuosta monirivisen ekastakin versiosta, mutta kyllä on tyylikäs yksivärisenä!
    Ja vihreät korvakorut, upeat ❤

  3. Pia G mars 21, 2010 den 8:28 e m #

    Outi- tack, tack. Jag har blivit väldigt intresserad av fäger plötsligt.

    Mags- jo visst var första versionen snygg också, men av någon anledning sa en liten röst i mig att armbandet skulle vara helvitt.

    De gröna örhängena skulle jag nästan vilja behålla eftersom jag gillar dem så mycket. Problemet är väl att de inte skulle matcha med något i min garderob :/

Kommentera

