Överdos

23 Mar

Jag har varit så inne på att använda olika starka, härliga färger att jag helt glömt bort hur snyggt det kan vara med grått, svart och vitt. Klassiskt och aldrig fel.

De här pärlorna är stora, 18 mm i diameter och halsbandet är kort, ska sitta tätt mot halsen. Pärlorna köpte jag på sten- och hantverksmässan i Tammerfors och nu efteråt harmar det lite att jag inte köpte fler än ett snöra av dem. Jag har varit lite försiktig och rädd för störrepärlor, men nu är det väl rätt så pop med stora, synliga halsband?!

2 svar to “Överdos”

  1. Beatrice mars 23, 2010 den 5:52 e m #

    Oj, det här gillade jag =) Du har lyckats, igen…

  2. Pia G mars 23, 2010 den 6:56 e m #

    Tack, tack! Fast i det här halsbandet är det nog mer pärlorna som gjort jobbet.

Kommentera

