Stor och liten

26 Mar

Det var meningen att jag skulle göra örhängen till I Heart You– hängsmycket, men så märkte jag att jag inte hade silverplåt så att det räckte till två. Istället fick det bli en mindre version av I Heart You, som nu alltså finns att då i två storlekar 25 mm och 35 mm.

3 svar to “Stor och liten”

  1. Kamomilla mars 26, 2010 den 8:13 e m #

    Åh!! Vad vackert det är!!

  2. Pipi maj 4, 2010 den 7:32 f m #

    De är helt underbara! Blev helt såld på det första hjärtat du gjorde, det här mindre är så underbart det med! (Du kan alltid be din bättre hälft tipsa min dito om de här hjärtanen, bara så där appropå… *blink blink*)

  3. Pia G maj 4, 2010 den 1:17 e m #

    Pipi- haha det ska jag göra! Jag ska lägga några hos Nimas Corner bara jag får kedjor till dem 😉

Kommentera

