Omväxling

15 Apr

Jag älskar att göra saker i silver. Att sitta och fila och peta, att fatta stenar och polera. Ibland är det ändå skönt att ta en paus från det och leka lite med pärlor. Därför plcokade jag igår fram några av mina favoritpärlor samt ett stenhänge jag nästa hade glömt bort att jag hade. Det blev inte ett vårigt halsband precis, men tänk er detta till en solbränna, snygg topp och khakifärgad kjol i sommar.

Nu ligger både halvfärdiga pärlsmycken och silversmycken på mitt bord. Tror det blir först något i silver och därefter lite pärlor igen. Det är som sagt skönt med lite omväxling.

Ett svar to “Omväxling”

  1. aleeekz - tävling pågår. april 16, 2010 den 11:20 f m #

    Hej! Jag driver bloggen enromantisksaga och jag undrar och du är intresserad av ett samarbete så du får fler som hittar till dina underbara smycken?
    hör av dig i en kommentar efter på onlyaleeekz@live.se

    Ha det så bra .

Kommentera

