Förlåt…

2 Jun

… för de otroligt dåliga bilderna som jag presenterar för er idag, men min ”fotohörna” är upptagen så jag fick improvisera lite och hur jag än försökte så blev de så här.

Den här gången bjuder jag på lite pärlsmycken. Vill ni se några fler så finns de i fotoalbumet.

Nu till sommaren vill jag ha färg i mina smycken. Färg och dingeldangel!

Dessa armband lyxar snabbt till en outfit med en somrig topp och jeans.

Så behöver man ju färggranna örhängen för varje outfit som man kan tänka sig.

************************************************************************

I’m sorry for the bad pictures that I present to you today. My little ”photo corner” is taken right now so I had to improvise a bit and now mather how much I tried, they turned out like this.

Today I have a few beaded jewelry to present to you. Some more can be found in my photoalbum on Flickr.

Now when it’s summer I want to use colour in my jewelry. Colour and dangling pendants and stuff!

Ett svar to “Förlåt…”

  1. camomilla juni 9, 2010 den 7:13 e m #

    Herregud så fina armband!!! Härliga färgkombinationer.

Kommentera

