Hälsningar från soffan

21 Jun

Jag har gått och dragit på mig en förkylning, näsan rinner, ögonen sticker och det känns som jag har svalt ett rivjärn. Typiskt, jag klarade mig hela vintern och våren utan förkylning och nu då det är sommar och varmt (nåja det kan ju kanske diskuteras) så går jag och blir sjuk.

Dagen har därför spenderats på soffan under en varm filt med halsduk runt halsen. Det betyder ju däremot inte att jag inte kan jobba lite tillika. Så medan jag har slötittat på tv har jag knåpat  ihop två par örhängen.

Angelina

Viktoria

Nu är det dags att göra fler pärlstavar för alla jag hade gjort gick åt till de här örhängena.

*******************************************************************************

Greetings from the couch!

I have got the cold and all that comes allong with that such as a very sore throat. Typically me, I made all winter and spring without getting a cold, but now that it’s summer and warm (well that can be discussed…) I go and get sick.

I have spent the day on the couch under a warm blanket with a scarf around my neck. This doesn’t mean, however, that I can’t work a bit as well. So while I’ll been watching TV I made two pairs of earrings.

Ett svar to “Hälsningar från soffan”

  1. Anu juni 24, 2010 den 4:12 e m #

    Upeita! Hyvä Pia!

Kommentera

