Goodmorning Ekenäs

15 Sep

Igår packade jag ner alla mina verktyg och varenda en pärla. Jag vet inte exakt när jag kommer packa upp dem, men flytten har i alla fall börjat. Ska försöka få arbetsrummet i skick i veckoslutet om vi hinner flytta det mesta tills dess. Det är i alla fall skönt att vara tillbaka i Ekenäs!

Här är ett set med ett armband och ett par örhängen som jag gjorde före jag packade. Några fler smycken blev det också, ska lägga upp dem bara jag hinner fotografera dem.

Babydoll

**************************************************

Yesterday I packed all my tools and every single bead into some boxes. I don’t know exactly when I will get to unpack them, but the move has at least begun. I will try to get my stydio in shape this weekend if we manage to move most things until then. It’s certainly nice to be back in Tammisaari!

Here is a set with a bracelet and a pair of earrings that I made before I packed. I actually have more jewelry to show if I only can find time to photograph them.

2 svar to “Goodmorning Ekenäs”

  1. veronica september 28, 2010 den 5:59 e m #

    Hej!
    Supersött armband, och örhängena likadana!
    Hur går det med flytten? Saknar dina inlägg och snygga smycken.

    Hoppas allt är bra! Kram

  2. Pia G september 29, 2010 den 8:28 e m #

    Flytten har gått bra. Bättre än uppdateringen här. Mitt arbetsrum har blivit förråd tills vi får allt uppordnat och jag har inte hittat något bra ställe att fotografera nya smycken.
    Men jag lovar att uppdatera snart igen!

Kommentera

