Skönhet och Hälsa 2010

1 Okt

Mina utlovade uppdateringar har helt uteblivit. Nya arbetsrummet fungerar som lager tills vi får allt uppordnat och jag har inte hittat en bra plats att fotografera. Men håll ut, jag lovar att nya smycken kommer dyka upp här snart!

Medan ni väntar på det kanske ni är intresserade av följande:

Har ni lite extra tid på lördag eller söndag och råkar ha vägarna förbi Ekenäs? Då föreslår jag att ni kikar in på Skönhet och Hälsa 2010 som ordnas på Hotel Sea Front. Där hittar ni till exempel Kompaniet som säljer en massa härliga saker, bl.a. Tindra Design-smycken!

Jag kommer antagligen yra omkring där en stund på lördagen också.

Kommentera

