Råddat bort inspirationen

14 Okt

Jag var nog inte så duktig på att hålla bloggen uppdaterad under flytten och efter det har det varit lite onödigt tyst här. Jag tror jag råddade bort inspirationen i och med flytten. Den var nog heller inte det enda vi råddade bort.

Ett annat problem har visat sig vara fotograferingen. Jag hade ett perfekt ställe att ta foton där vi bodde förut, men nu har jag inte hittat något sådant i nya lägenheten. Så ni får förlåta mig över bildkvaliteten, men here we go med lite ny smycken.

Ett Tu Tre

Tre armband i ett.

 

Trippel

På bilden ser det precis ut som om ena blåa pärlan är helt gulaktig, men bilden ljuger lite. De största pärlorna går i blått och orange, nu har den ena bara råkat fasta på fotot med den orangefärgade sidan mot kameran.

Soon it’s Christmas

 

Jag har mer på kommande, även på guldsmidessidan så stay tuned!

 

Kommentera

