Tystnaden

27 Jan

Det har varit lite tyst här på bloggen den senaste tiden. Det beror på att vi har det ganska jobbigt just nu. Vi tvingades ”fira” vår ängels ettårsdag utan ett syskon i siktet och jag tänker inte sticka under stolen med det att det känns väldigt tungt just nu. För att trösta mig själv gjorde jag ett HOPE-halsband  och -armband som är ämnat åt mig själv. Jag behöver något som påminner mig om att aldrig ge upp hoppet.

HOPE

Det här halsbandet är ett kort halsband, medan de andra i HOPE-serien har varit långa. Är någon intresserad av ett liknande kan jag göra på beställning.

När jag ändå var i farten gjorde jag ett väldig fint armband som går med allt.

Sand

 

Jag tar fortfarande emot beställningsarbeten, även om det är lite tystare än normalt här på bloggen. Så söker du en personlig gåva till någon du tycker om, tag kontakt!

3 svar to “Tystnaden”

  1. Jeanette (jewelry designer) januari 27, 2011 den 7:28 e m #

    Så utrolig fine smykker, jeg elsker fargen på perlene på HOPE smykket! Du lager alltid så mye fint 🙂 Håper du har det bra, den tunge tiden til tross..
    Stor klem fra Jeanette

  2. Saara januari 28, 2011 den 7:25 f m #

    Vilket fint budskap, HOPE. Stryka till er båda!

    Den vita är min favorit. Vacker!

  3. Pia G februari 1, 2011 den 10:40 f m #

    Jeanette- Tack! Jag tror att jag kommer använda HOPE halsbandet flitigt. Det är just min favoritfärg nämligen.

    Saara- Jag tror jag själv behöver påminnas rätt så ofta att inte ge upp hoppet, det är lätt att man gör det då det blir lite för tungt.

Lämna en kommentar