Den stora tystnaden

1 Mar

Jag ber om ursäkt för tystnaden här på bloggen. Just nu verkar min vardag mest bestå av läkarbesök och funderingar kring dem, så inspirationen har blivit lite lidande. Bara jag får mig själv fixad i skick ska jag nog återkomma. Just nu har jag bara två bilder att bjuda på, smycken som jag glömt presentera tidigare.

***********************************************

I apologize for the silence on my blog. Right now it seems my day consist mostly of medical consultations and reflections on them, so the inspiration has suffered a bit. I promice to be back as soon as I get myself fixed. Right now I only have two pictures to offer you, jewelry that I have forgotent to show.

Kommentera

