Ett Tu Tre

9 Maj

Jag är hemligt förälskad i Ett-Tu-Tre-armbandsserien jag gjort så det blev ett till. Denna gång i rosa, grått och blålila och en 10 mm:s härligt polerad pärla hängande i låset.

Och nä jag ändå pratar om saker jag är hemligt förälskad i så kan jag väl erkänna att dessa osymetriska sötvattenspärlor, som jag gjort armband av tidigare, också hör till mina absoluta favoriter.

********************************************************************************

I’m secretly in love with the Ett-Tu_tre-bracelet serie I have done so I had to add yet another bracelet. This time in pink, gray and purple and a 10 mm’s wonderfully polished silverbead hanging in the clasp.

And while I’m talking about things I’m secretly in love with, I can admit that these irregular freshwater pearls, which I have made bracelets of before, is also among my favorites.

2 svar to “Ett Tu Tre”

  1. marjo maj 9, 2011 den 5:30 e m #

    voi kukapa ei rakastuisi tuollaisiin kaunokaisiin ! voi ihanuutta ! ❤

  2. Pia G maj 13, 2011 den 3:59 e m #

    Tack!

Kommentera

