Färgen orange

30 Maj

Orange är en färg som jag älskar, men sällan använder av den enkla orsaken att den inte passar mig alls. Jag hittade en gång väldens underbaraste blus i en affär. Den var orange och när jag prövade den fick mitt ansikte en underlig orangefärgad nyans då man såg i spegeln. Min man sa att det är bara att sätta tillbaka blusen. Jag får väl leva med att orange inte passar på mig, men det passar på andra och jag kan ju använda den i smycken.

Och så är ju orange en lite kaxig och cool färg.

Orange

*************************************************

Orange is a color that I love, but rarely use for the simple reason that it doesn’t suit me at all. It looks like my face gets a funny orange color if I wear something in orange. I’ll have to live with that , but it fits other people and I can allways use it in jewelry.

And I think that orange is a cool color.

 

 

Kommentera

