Tösen

23 Feb

Den 1.2.2012 föddes en liten, liten tös och plötsligt är jag mamma!

6 svar to “Tösen”

  1. Elli februari 24, 2012 den 6:56 f m #

    Stort grattis! Njut av babytiden 🙂

  2. Mags februari 24, 2012 den 10:17 f m #

    Lämpimät onnittelut ❤ Iso halaus!

  3. Elise februari 27, 2012 den 11:41 f m #

    Sydänlämpöinen halaus ❤
    Paaaljon onnea koko perheelle!

  4. Piita februari 27, 2012 den 12:53 e m #

    Onnea! Pieni enkeli, koko maalima edessä. ❤

  5. saara mars 27, 2012 den 3:41 e m #

    Oj, det var ett tag sedan jag stack mig in – vilken fantastisk nyhet! Grattis!
    Denna flicka kommer att bära många vackra smycken i sina dagar, det är säkert.

  6. Marianne Nygård juni 11, 2012 den 6:11 e m #

    Först nu kom jag mig för att titta in! Du har redan ett mycket större ljuvligt knyte, gratulerar!

Kommentera

